Onko tietoa, milloin saatte Judith Levinen kirjan valikoimiinne: My year without shopping. Se on ajankohtainen, kulutuskriittinen teos.

Kysytty

Onko tietoa, milloin saatte Judith Levinen kirjan valikoimiinne: My year without shopping. Se on ajankohtainen, kulutuskriittinen teos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon on tulossa kolme kappaletta tiedustelemaanne kirjaa: Levine, Judith: Not buying it : My year without shopping. Kirjan ilmestymisajankohdaksi on ilmoitettu Helmikuu, 2007, joten on mahdotonta sanoa tarkkaa ajankohtaa siitä milloin kirja ilmesyy Helmet-tietokantaan. Heti kun ensimmäinen nide ilmestyy tietokantaan siitä voi tehdä varauksen. Kannattaa siis seurata tilanna verkko-osoittessa: www.helmet.fi