Onko tietoa milloin kirjailijan sarah j maasin kirjasta a court of frost and starlight tulee suomennos

Kysytty

Onko tietoa milloin kirjailijan sarah j maasin kirjasta a court of frost and starlight tulee suomennos

Vastaus

Vastattu

Asiaa on kysytty tällä palstalla useita kertoja. Kirjaa ei löydy tällä hetkellä julkistetuista, kevään 2024 aikana ilmestyvien kirjojen ennakkotiedoista. Asiasta kannattaa kysyä suoraan Maasin suomalaiselta kustantajalta Gummerukselta: https://gummerus.fi/pages/contact