Onko tietoa,milloin ensimmäinen suomALAINEN ELI,JOKA ELÄESSÄÄN TÄYTTI 100 VUOTTA. Entä montako satavuotiasta oli Suomessa esim .maamme itsenäistyessä 1917…

Kysytty

onko tietoa,milloin ensimmäinen suomALAINEN ELI,JOKA ELÄESSÄÄN TÄYTTI 100 VUOTTA. Entä montako satavuotiasta oli Suomessa esim .maamme itsenäistyessä 1917. Entä kuka hän oli?

Vastaus

Vastattu

Tilastokeskuksen väestötilastojen mukaan vuonna 1917, kun Suomi itsenäistyi, ei ollut yhtään satavuotiasta asukasta. Vuonna 1940 heitä oli ensimmäisen kerran kerralla jo 14 henkilöä.