Onko tietoa, aiotaanko Cassandra Claren Infernal devices sarja suomentaa?

Kysytty

Onko tietoa, aiotaanko Cassandra Claren Infernal devices sarja suomentaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei ole tietoa. Kirjavälityksen syksyn ennakkotiedoissa ei näy mitään uutta sarjaa Cassandra Clarelta, mutta kaikilta kustantajilta ei ole ennakkotietoja.
Claren tähänastinen suomalainen kustantaja on Otava, jonka omassa syksyn julkaisuluettelossa ei ole tätä sarjaa. Voit aina kysyä kustantajlata, onko sillä aikomus julkaista myöhemmin myös Infernal devices -sarja suomeksi. Otavan yhteystiedot ovat täällä: http://otava.fi/yritys/yhteystiedot/