Onko tiellä Tricia Guild:in Pattern -kirjaa lainauksessa? En löytänyt sitä HelMet:in kautta. Haluaisin varata sen.

Kysytty

Onko tiellä Tricia Guild:in Pattern -kirjaa lainauksessa? En löytänyt sitä HelMet:in kautta. Haluaisin varata sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tricia Guildin ja Elspeth Thompsonin kirjaa Tricia Guild pattern ei näyttäisi olevan vielä Suomen kirjastoissa. Voit jättää kaukolainapyynnön lähikirjastossasi. Kirjastolle voi jättää hankintapyynnön. Tässä vielä teoksen tarkemmat tiedot:

Tricia Guild pattern /
Tricia Guild; Elspeth Thompson, 2006
English Book 1 v. (unpaged) : col. ill. ; 31 cm.
New York : Rizzoli, ; ISBN: 0847828921