Onko Terence Trent D'Arbyn kappaletta Delicate käytetty televisiosarjan tunnusmusiikkina?

Kysytty

Onko Terence Trent D'Arbyn kappaletta Delicate käytetty televisiosarjan tunnusmusiikkina?

Vastaus

Vastattu

Internet Movie Databasen listauksen mukaan "Delicate" kuullaan ilmeisesti venäläisessä lyhytelokuvassa Adventure from Buzuluk to Abdoulino (2006), nimellä "Delicated". Muualla kappaletta ei ole käytetty. Lista ei välttämättä kata kappaleen jokaista esiintymistä erilaisissa tuotannoissa, mutta en löytänyt muualtakaan tietoa, että sitä olisi käytetty missään televisiosarjassa tunnusmusiikkina.