Onko teosta ympäristövaikutusten arvioinnista ?

Kysytty

Hei

Onko teosta ympäristövaikutusten arvioinnista ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy paljonkin teoksia, alla muutamia:

- Ympäristövaikutusten seuranta tiehankkeissa / Anne-Mari Haakana (2008)
- Ympäristö ja oikeus / Erkki J. Hollo (2009)
- Environmental integration in the implementation of structural funds programmes in Finland / Tuomas Kallio (2009)
- Suomen kansantalouden materiaalivirtojen ympäristövaikutusten arviointi ENVIMAT-mallilla / Jyri Seppälä ... [et al.] (2009)
- Pitkän aikavälin ilmasto- ja energiastrategian ympäristöarviointi / Mikael Hildén ... [et al.] (2008)
- Kansalaisosallistuminen ympäristövaikutusten arviointimenettelyssä / Pekka Hokkanen (2008)

Osa kirjoista löytyy Seinäjoen kaupunginkirjastosta, osa on tutkimuksia ja oppilaitosten lopputöitä, joita voi tilata kirjastoon kaukopalveluna. Osa on myös luettavissa yliopistojen Linda-tietokannan kautta verkossa. Linda-tietokantaa voi käyttää Seinäjoella kirjaston asiakastietokoneilla, hakusanoina ympäristövaikutukset arviointi.

https://seitti.seinajoki.fi/Scripts/Intro2.dll?formid=findf&sesid=12601…

http://www.kansalliskirjasto.fi/kirjastoala/linnea/tietokannat.html