Onko teille tulossa/onko jo Fruits basket 4-DVD:tä lainattavaksi?Kiitos jo vastauksesta etukäteen!: ):

Kysytty

Onko teille tulossa/onko jo Fruits basket 4-DVD:tä lainattavaksi?Kiitos jo vastauksesta etukäteen!: ):

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy Fruits basket dvd:t osat 1-6. Juuri tällä hetkellä osa 4 näyttää olevan paikalla pääkirjaston nuortenosastolla, muut osat ovat lainassa.