Onko teillä ylläpidossa jotain tietokantaa, mistä voisi netin kautta kopioida laulun sanoja? Kaipailen kolmen kappaleen sanoja: Sinun kanssasi tähtisilmä,…

Kysytty

Onko teillä ylläpidossa jotain tietokantaa, mistä voisi netin kautta kopioida laulun sanoja? Kaipailen kolmen kappaleen sanoja: Sinun kanssasi tähtisilmä, Tulkaa tytöt takaisin ja Hän hymyilee kuin lapsi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista tietokantaa meillä ei ole, eikä internetistä löydy oikein muualtakaan yhtenäistä sellaista. Hämeenlinnan kaupunginkirjaston Makupaloista (http://www.htk.fi/kirjasto/cool2.htm) osasta Musiikki -> lyriikka -> sanoitukset löytyy kokoelma kotisivuja, joilla on kotimaisia sanoituksia.

Laulun sanat löytyvät myös Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmista seuraavista nuottivihoista: Tulkaa tytöt takaisin löytyy vihosta Kansa, Tapani, Tapani Kansa, Scandia kustannus, Helsinki, 1982; Sinun kanssasi tähtisilmä ja Hän hymyilee kuin lapsi vihosta Sävel rakkauden--Lauluja rakkaudesta / Toimitus Maarit Pyötsiä ja Heikki Uusitalo, Fazer Musiikki, Espoo, 1995.