Onko teillä uudempaa sertifikaattia Windowsin officeen kuin 2003? Jos ei niin miksi?

Kysytty

Hei!Onko teillä uudempaa sertifikaattia Windowsin officeen kuin 2003? Jos ei niin miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatko Vaasan kaupunginkirjaston asiakaskoneita?
Meillä on käytössä Linux ja OpenOffice 3 asiakaskoneissa. Mikrofilmihuone ja mikroluokka (Nurkka) ovat ainoat paikat, missä on Windows koneet asiakaskäytössä. Nurkan koneissa on Windows 7 ja Office 2010.