Onko teillä tarjolla Thin Lizzyn cd:tä, josta löytyisi kpl Whiskey in the Jar?

Kysytty

Onko teillä tarjolla Thin Lizzyn cd:tä, josta löytyisi kpl Whiskey in the Jar?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa (HelMet-kirjastot) on useampikin cd, jolta kyseinen kappale löytyy: mm. Thin Lizzyn kokoelmalevy "Vagabonds kings warriors angels", "Greatest Irish Bands" ja "Radio City rock classics". Cd:iden saatavuustiedot selviävät HelMet-tietokannasta www.helmet.fi .