Onko teillä piano yms. nuottia kappaleesta Olen löytänyt sen (Through darkness and fear)?

Kysytty

Onko teillä piano yms. nuottia kappaleesta Olen löytänyt sen (Through darkness and fear)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottikirjassa "Hengellisiä lauluja ja virsiä" on kyseinen laulu. Nuotinnos on tarkoitettu neliääniseen säestyssoittoon (melodia selkeästi oikealla kädellä).
Nuottikirja on tällä hetkellä lainattavissa Tampereen kaupunginkirjaston musiikkiosastolta.