Onko teillä musiikkia levyjä, e elokuvia aikuisten er elokuvia. Kuinka saan varattua teiltä materiaalia. Onko olemassa kirjastoa Helsingissä joka muuttaisi VHS…

Kysytty

Onko teillä musiikkia levyjä, e elokuvia aikuisten er elokuvia. Kuinka saan varattua teiltä materiaalia. Onko olemassa kirjastoa Helsingissä joka muuttaisi VHS materiaalia dvd muotoon

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki HelMet-kirjastojen lainattavat aineistot löytyvät HelMet-tiedonhaun kautta. Varaaminen tapahtuu verkon kautta sen jälkeen, kun on kirjautunut kirjastokortin numerolla ja nelinumeroisella PIN-koodilla. Jos kaipaat tarkempaa neuvontaa, käy lähimmässä kirjastossa, henkilökunta auttaa kyllä.

VHS-videoitten siirtämisestä DVD-levyille ota yhteyttä Kaupunkiverstaaseen.

Heikki Poroila