Onko teillä mitään tietoa, julkaistaanko Sarah J. Maasin Novellia The Assassin's Blade novellia tai House of Earth and Blood -sarjaa joskus suomeksi? Kiitos…

Kysytty

Hei! Onko teillä mitään tietoa, julkaistaanko Sarah J. Maasin Novellia The Assassin's Blade novellia tai House of Earth and Blood -sarjaa joskus suomeksi? Kiitos vastauksesta jo nyt! :)

Vastaus

Vastattu

Tiedustelin asiaa Gummerus Kustannuksesta, joka on julkaissut kirjailijan teosten aiemmat suomennokset. Sieltä minulle vastattiin näin: "Kyseisistä Sarah J. Maasin teoksista ei ole vielä julkaisusuunnitelmaa, joten ainakaan puolen vuoden sisällä ei ole tulossa suomennosta niistä. Kerromme kotisivuillamme tulevista kirjoista hyvissä ajoin, joten kysyjän kannattaa toisinaan vilkuilla sivujamme".