Onko teillä mahdollista hankkia kaukolainana kirjaa "Lentäjäsankari Douglas Bader" kirj. Brickhill, Paul suom Juhana Perkki,Otava 1955 ? Jos on, mitä maksaa …

Kysytty

Onko teillä mahdollista hankkia kaukolainana kirjaa "Lentäjäsankari Douglas Bader" kirj. Brickhill, Paul
suom Juhana Perkki,Otava 1955 ? Jos on,
mitä maksaa lainaajalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, kyseisen kirjan voi tilata kaukopalvelusta. Kirja löytyy ainakin Varastokirjastosta.
Kaukopalvelu maksaa 5 mk. Pyynnön voi jättää myös internetin kautta, osoitteesta
http://www.tampere.fi/kirjasto/kppyynto.htm.