Onko teillä lainattavissa Scott Kelbyn: Photoshop digikuvaajalle tai muita vastaavia kuvankäsittelyyn liittyviä kirjoja?

Kysytty

Onko teillä lainattavissa Scott Kelbyn: Photoshop digikuvaajalle tai muita vastaavia kuvankäsittelyyn liittyviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä löytyy useita kuvankäsittelyyn liittyviä kirjoja, joista kuitenkin moni on tällä hetkellä lainassa (mm.Kelbyn kirja). Hyllystä löytyisi mm. seuraavat kirjat: Daly, Tim: Digikuvaajan tietokirja, Linford, Chris: The complete guide to digital color, McClelland, Deke: Digikuvaus & kuvankäsittely, kaikki luokasta 75.72.