Onko teillä lainattavissa elokuva nimeltä:ESA JA VESA - AURINGONLASKUN RATSASTAJAT ?Sound trackki löytyy ,mutta elokuva pitäis nähdä kans.Saako sen tilattua…

Kysytty

Moi.Onko teillä lainattavissa elokuva nimeltä:ESA JA VESA - AURINGONLASKUN RATSASTAJAT ?Sound trackki löytyy ,mutta elokuva pitäis nähdä kans.Saako sen tilattua Riihimäkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen elokuva ei näyttäisi kuuluvan minkään Suomen yleisen kirjaston kokoelmiin. On mahdollista, että elokuvalla ei ole lainausoikeutta. Soundtrack sen sijaan löytyy monestakin kirjastosta.