Onko teillä kirjallisuutta koskien vaatetusteollisuuden laatujärjestelmiä (myös yleistä tietoa laatujärjestelmistä) ja tuotekortteja?

Kysytty

Onko teillä kirjallisuutta koskien vaatetusteollisuuden laatujärjestelmiä (myös yleistä tietoa laatujärjestelmistä) ja tuotekortteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston kotisivulta osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi:8000/ löytyy kohdasta Haku asiasanalla laatujärjestelmät yhteensä 63 teosta. Erityisesti vaatetusteollisuutta koskevaa kirjallisuutta laatujärjestelmistä en löytänyt.