Onko teillä kansanedustaja (1907-09) Tuomas Pohjanpalon (Friis-Pohjanpalo) muistelmat tai piirieläinlääkäri Eino I. Parmasen kokoelma johon viitataan usein…

Kysytty

Onko teillä kansanedustaja (1907-09) Tuomas Pohjanpalon (Friis-Pohjanpalo) muistelmat tai piirieläinlääkäri Eino I. Parmasen kokoelma johon viitataan usein Kokkolan kaupungin historiassa osa 4 ja joka puolestaan viittaa Pohjanpalon muistelmiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa ja Eduskunnan kirjastossa on etsitty tietoja Tuomas Pohjanpalon muistelmista tuloksetta.
Eino I. Parmasen "Taistelujen kirja, Kuvauksia itsenäisyystaistelumme vaiheista sortovuosina, IV osa Suurlakko ja sitä lähinnä seurannut aika" on saatavilla Eduskunnan kirjastossa. (Neuvonta- ja lainauspalvelun puh. 432 3423).

0 ääntä

Kommentit

Parmasen kokoelma, johon painettu julkaisu perustuu, on Kansallisarkistossa.