Onko teillä Erkki Karvasen kirjaa "Opettaisinko opetusluvalla 2007" sisältäen CD:t. Tuusulan kirjastosta siis?

Kysytty

Onko teillä Erkki Karvasen kirjaa "Opettaisinko opetusluvalla 2007" sisältäen CD:t. Tuusulan kirjastosta siis?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirkes-kirjastoista löytyy ainoastaan yksi kappale vuoden 2007 painosta kyseisestä teoksesta. Tämä kappale on Järvenpään kirjaston, ja se on tällä hetkellä lainassa. Varauksia siitä ei kuitenkaan ole, ja eräpäiväkin on jo mennyt. Ota yhteyttä kirjastoon, jos haluat tehdä varauksen tähän pakettiin (sisältää kirjan ja CD-ROM-levyn). Tuusulan kirjastoissa varauksen teko on maksutonta.

Vanhempaa painosta (2006) löytyy hyllystä ainakin Keravalta, josta sen voi halutessaan tilata Tuusulaan.

Tietokannastamme voit katsoa tarkemmin teoksen tietoja ja saatavuutta. Tietokanta löytyy osoitteesta http://81.22.169.162/Scripts/Intro2.dll?formid=form2&sesid=1016018742