Onko teillä Eduskunnan kirjastossa julkaisua "Suomen Kauppa ja Teollisuus -Finlands Handel och Industri" (Hirn)?

Kysytty

Onko teillä Eduskunnan kirjastossa julkaisua "Suomen Kauppa ja Teollisuus -Finlands Handel och Industri" (Hirn)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eduskunnan kirjastossa on teos

Suomen kauppa, merenkulku ja teollisuus sanoin ja kuvin = Finlands handel, sjöfart och industri i ord och bild / päätoimittaja Julius Hirn. Osa 2 : Teollisuuslaitokset. Helsinki : Osakeyhtiö Suomen kauppa, merenkulku ja teollisuus sanoin ja kuvin
Julkaistu (osa): , 1906

ehkä tarkoitatte tätä?

sijaintitieto:

Kokoelma: Varasto
Sijainti: XVII.4
Niteiden lukumäärä: 1
Tila: Saatavana