Onko teillä ainestoa teatterintekijästä nimeltä Leo Bassi.

Kysytty

Onko teillä ainestoa teatterintekijästä nimeltä Leo Bassi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leo Bassista löytyy lähinnä artikkelitietoa:

- Saariluoma, Jaakko on kirjoittanut artikkelin Teatterin uudelleen arviointi : Leo Bassille tärkeintä on suora kontakti. JULKAISUSSA: Teatteri. - 55 (2000) : 8, 37-38
-Arkimies, Kirsikka taas artikkelin Anarkistikoomikko paljastaa salaisimmatkin vietit
JULKAISUSSA: Teatteri 54 (1999) : 5, s. 33
-Kanto, Anneli: Verenhimoiset viettimme : Leo Bassi villitsi yleisönsä pysäyttämään liikenteen
JULKAISUSSA: Teatteri 54 (1999) ; 5 ; 20-21
-Haapanen, Irmeli: Leo Bassi vaalii klovnin anarkistisuutta JULKAISUSSA Turun sanomat 1999-08-12

Teatteri-lehteä säilytetään seuraavissa kirjastoissa:
Itäkeskuksen kirjasto: Kuluva + 5 edellistä vuotta
Kirjakaapeli: Kuluva vuosi
Pääkirjasto: Pysyvästi
Rikhardinkadun kirjasto: Kuluva + 5 edellistä vuotta
Töölön kirjasto: Kuluva + 5 edellistä vuotta

Myös internetin kautta löytyy paljonkin viitteitä Bassista (esim. google-haku osoitteessa http://www.google.com ) mutta lähinnä espanjaksi...

Tässä on yksi englanninkielinen sivu: http://www.leobassi.com/index4.html