Onko teidän kauttanne mahdollisuus saada kopiot pianosäestysnuoteista näihin kappaleisiin: - Akselin ja Elinan häävalssi - Nousee päivä, laskee päivä Kiitos…

Kysytty

Hei,
Onko teidän kauttanne mahdollisuus saada kopiot pianosäestysnuoteista näihin kappaleisiin:
- Akselin ja Elinan häävalssi
- Nousee päivä, laskee päivä
Kiitos tiedosta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Voit saada lainaksi Suuri Toivelaulukirjan no 4 ja no 3. joissa kyseiset kappaleet ovat. Varauksen voit tehdä HelMetin kautta, jos Sinulla on kirjastokortti ja PIN-koodi. Voit tulla myös meidän kirjastoon ja lainata ao. kirjat tai ottaa valokopiot a´30 centtiä / kpl.

Kyseiset nuotit ovat sivuilla 24-25 Toivelaulukirja no 4 ja s. 104-105 Toivelaulukirja no3.

Akselin ja Elinan häävalssi löytyy myös Heikki Aaltoilan erillisestä pianonuotista.