Onko tässä pääkaupunkiseudulla muissa kirjastoissa kuin Sellossa ukulele-ryhmää. On vähän kaukana ja edistyneille niin askarruttaa rohkeneeko ja jaksaako mennä…

Kysytty

Onko tässä pääkaupunkiseudulla muissa kirjastoissa kuin Sellossa ukulele-ryhmää. On vähän kaukana ja edistyneille niin askarruttaa rohkeneeko ja jaksaako mennä tyrkylle. Espoossa on myös aivan aloittelijoiden ryhmä mutta toivoisi hieman kokemusta omaavien ja ehkä seniorien ryhmää miel. alueen itä-puolelta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt tällä hetkellä muualta ukulele-ryhmiä. Lainattavia ukuleleja on monessa kirjastossa, esim. Helsingissä https://hakemisto.kirjastot.fi/search?m=helsinki&s=55493. En löytänyt myöskään maksutonta ryhmää muilta toimijoilta, musiikkikouluista löytyy kyllä ryhmiä. Tapahtumat ovat tosin olleet pitkään jäissä pääkaupunkiseudun kirjastoissa, ne lähtevät vähitellen käyntiin rajoitusten poistuessa. Voisit ehkä esittää toivomuksen lähikirjastoosi ukulele-ryhmästä.

Facebookista löytyy Helsinki Ukulele ryhmä, jossa on jonkin verran keskustelua, sieltä voisi myös kysyä vapaista soittoryhmistä,  https://fi-fi.facebook.com/groups/282910178471416/