Onko tanskalaisbändi moi Capricen albumin "You can't say no forever" kansikuva jostakin elokuvasta? Onko missään tietoa kannen alkuperästä?

Kysytty

Onko tanskalaisbändi moi Capricen albumin "You can't say no forever" kansikuva jostakin elokuvasta? Onko missään tietoa kannen alkuperästä?

Vastaus

Vastattu

Albumin kansikuvituksen tekijäksi on merkitty tanskalainen taiteilijaryhmä Ingen Frygt. Sama ryhmä ohjasi myös albumilta julkaistun singlen "To the Lighthouse" videon. Etu- ja takakannen kuvat näyttävät olevan peräisin videolta tai ainakin samasta kuvaustilanteesta. YouTubessa kerrotaan, että video on kuvattu yksinkertaisesti seuraamalla vuorokauden ajan oikean islantilaisen kalastajan elämää.