Onko tämä lause sitaatti jostakin tunnetusta teoksesta: "Who can say what passions drive us?" Jos on, onko kyseistä teosta suomennettu?

Kysytty

Hei,

onko tämä lause sitaatti jostakin tunnetusta teoksesta:

"Who can say what passions drive us?"

Jos on, onko kyseistä teosta suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Kysymyksessä siteerattu virke löytyy ainakin Amanda Reynoldsin järjestyksessä kolmannesta kirjasta The hidden wife. Kaksi ensimmäistä Reynoldsia  – Liian lähellä (Close to me) ja Liikaa valheita (Lying to you) –  on julkaistu suomeksi 2022 ja 2023. The hidden wife ilmestyy keväällä 2024 nimellä Liikaa salaisuuksia.