Onko tällä avatar elukuva mulla on se 1 ja 2 mutta ei 3 onko ????

Kysytty

onko tällä avatar elukuva mulla on se 1 ja 2 mutta ei 3 onko ????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyy Avatar the last Airbender 1 : Vesi ja Avatar the last Airbender 2 : Maa, mutta kolmososaa ei vielä ole kirjastoissa. Tarkempaa tietoa ei vielä valitettavasti ole siitä, milloin kolmososa mahdollisesti tulee kirjastoon. Kannattaa siis kysyä myöhemmin uudelleen.