Onko tai onko Yhdysvalloissa ollut myynnissä sellaista Buzz Lightyear -lelua, jossa olisi kaikki ne toiminnot, mitkä sillä on Toy Story -elokuvissakin? Eli…

Kysytty

Onko tai onko Yhdysvalloissa ollut myynnissä sellaista Buzz Lightyear -lelua, jossa olisi kaikki ne toiminnot, mitkä sillä on Toy Story -elokuvissakin? Eli esim. punaisesta napista aukeavat siivet, ja oikeassa siivessä on vilkkuva vihreä valo ja vasemmassa punainen? Suomessakin oli myynnissä Buzz Lightyeareja, mutta niissä ei ollut noita hienouksia, mitkä elokuvassa. Niitä oli useita erilaisia. Yhdessä kuitenkin oli karatenappi, joka sillä on elokuvissakin, mutta ei ollut esim. tuota, että siivet aukesivat napista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Buzz Lightyear-leluja on monenlaisia ja joissakin on kaikki elokuvassa olevat ominaisuudet.
Tässä esimerkiksi esittelyvideo yhdestä Buzz Lightyear-lelusta

0 ääntä

Kommentit

Tuolla ei ollut rannekommunikaattoria niin kuin elokuvassa eikä siivissä ollut noita valoja, mutta aika lähelle kuitenkin.