Onko Stigin Puumaa mä metsästän -kappaleessa mainittu Kivimetsä erisnimi? Olen nähnyt sitä kirjoitetun sekä isolla että pienellä? Itse olen tulkinnut sen niin,…

Kysytty

Onko Stigin Puumaa mä metsästän -kappaleessa mainittu Kivimetsä erisnimi? Olen nähnyt sitä kirjoitetun sekä isolla että pienellä? Itse olen tulkinnut sen niin, että se tarkoittaisi kaupunkia tai sen keskustaa ja näin ei olisi erisnimi.

Vastaus

Vastattu

Tämän tietänee varmasti vain laulun tekijä Pasi Siitonen eli Stig.