Onko siitä tietoa, mitä lehteä Watt Vainio tarkoitti laulussa Keuruulle takaisin kun kertoi, että osui silmïin maakuntalehdestä, että Akseli Seppnen kuoli?…

Kysytty

Onko siitä tietoa, mitä lehteä Watt Vainio tarkoitti laulussa Keuruulle takaisin kun kertoi, että osui silmïin maakuntalehdestä, että Akseli Seppnen kuoli? Keskisuomalainen?

Vastaus

Vastattu

Ei löytynyt tietoa, mitä maakuntalehteä Vainio tarkoitti vuonna 1986 tallennetussa kappaleessaan.

Mutta keuruulaisen henkilön kuolinilmoituksen täytyisi tietysti olla Keski-Suomen maakuntalehdessä, ja Keskisuomalainen lienee ainoa vaihtoehto Keski-Suomen maakuntalehdeksi.