Onko seuraava runo Kantelettaresta ja miten se kokonaan menee. "Pane lapsi lautaselle, pese silmät, pää silitä...

Kysytty

Onko seuraava runo Kantelettaresta ja miten se kokonaan menee. "Pane lapsi lautaselle, pese silmät, pää silitä...

Vastaus

Vastattu

Katkelma on Kantelettaresta. Tarkalleen ottaen se menee "Nosta lapset laavitsalle, pese silmät, pää silitä..."

Kokonaisuudessaan voit lukea tekstin Kantelettaren laulusta 152. Tapa toinen ottaminen.

Kanteletar löytyy vapaasti luettavana e-kirjana Project Gutenbergin kautta.

1 ääntä

Kommentit