Onko sellaista uutuuskirjaa, jonka Seija Wallius-Kokkola (tai -Kokkonen) on kirjoittanut? Se on aikuisten kirja, joka kertoo "aikuisen naisen elämästä" tms.

Kysytty

Onko sellaista uutuuskirjaa, jonka Seija Wallius-Kokkola (tai -Kokkonen) on kirjoittanut? Se on aikuisten kirja, joka kertoo "aikuisen naisen elämästä" tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin Pirkko Peltonen-Rognonin ja Seija Walliuksen kirjaa "Intohimojen ilta", joka ilmestyy lokakuussa 2000. Teos on tilattu Turun kaupunginkirjastoon, ja siitä voi tehdä varauksen vain
neuvonnan kautta, sillä tilattuja kirjoja ei voi varata Internetin kautta.