Onko sellaisia nettiosoitteita, joista saa ilmaisen sähköpostiosoitteen ilman, että tarvitsee ilmoittaa henkilötietojaan, esim. osoitetta?

Kysytty

Onko sellaisia nettiosoitteita, joista saa ilmaisen sähköpostiosoitteen ilman, että tarvitsee ilmoittaa henkilötietojaan, esim. osoitetta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa osoitteessa on joukko suomalaisia palveluntarjoajia, jotka ylläpitävät ilmaista www-sähköpostipalvelua:
http://www.emailaddresses.com/email_finnish.htm Linkit GNWMail ja Jippii eivät toimineet, ja linkki Nic.fi johti Jippiin sähköpostiin. Pikainen rekisteröitymiskokeilu osoitti, että iobox on ainoa, joka ei vaadi nimeä eikä osoitetta, pelkkä käyttäjätunnus ja salasana riittävät.