Onko sarjakuvaa nimeltä "Hopeanuoli" Vallilan kirjastossa? Onko niitä kirjojakaan?

Kysytty

Onko sarjakuvaa nimeltä "Hopeanuoli" Vallilan kirjastossa? Onko niitä kirjojakaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei ole, ei myöskään muissa kirjastoissa. Yoshihiro Takahashin sarjakuvia ei ole ainakaan vielä käännetty suomeksi. Hopeanuoli-dvd kuuluu Pasilan ja Itäkeskuksen kirjaston kokoelmiin. Kirjastoissa on myös Hopeanuoli-videoita, jotka ehkä ovatkin sinulle jo tuttuja. HelMet-aineistohaun avulla voit katsoa mitä aineistoa kirjastoista löytyy. Tässä on linkki HelMetiin: http://www.helmet.fi/