Onko saatavissa (ulkomaisen opiskelijan) suomen kielen opiskeluun suomenkielisiä elokuvia, joissa on englanninkielinen tekstirys?

Kysytty

Onko saatavissa (ulkomaisen opiskelijan) suomen kielen opiskeluun suomenkielisiä elokuvia, joissa on englanninkielinen tekstirys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähes kaikissa suomenkielisissä dvd-elokuvissa on valittavissa englanninkielinen tekstitys.