Onko saatavilla kasettikirjana tai cd- Mika Waltarin kirjoja Komisario Palmun erehdys ja Tähdet kertovat komisario Palmu?

Kysytty

Onko saatavilla kasettikirjana tai cd- Mika Waltarin kirjoja Komisario Palmun erehdys ja Tähdet kertovat komisario Palmu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudenkaarlepyyn kirjastossa kysymiäsi äänikirjoja ei ole. Komisario Palmun erehdys löytyy kasettikirjana Pietarsaaren kirjastosta ja Tähdet kertovat komisario Palmu samoin kasettikirjana Mustasaaren kirjastosta. Näiden kirjastojen kokoelmatiedot löytyvät Fredrika-tietokannasta:

http://abilita.fi/fredrika/WebForm1.aspx?lang=sv