Onko runo, joka alkaa : kaksi vanhaa vanhaa varista... Lauri Pohjanpään Syksy? Mistä kokoelmasta sen voisi löytää?

Kysytty

Onko runo, joka alkaa : kaksi vanhaa vanhaa varista... Lauri Pohjanpään Syksy? Mistä kokoelmasta sen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Lauri Pohjanpään Syksy ja kuuluu kokoelmaan Metsän satuja. Metsän satuja on ilmestynyt sekä erillisenä kokoelmana että se löytyy myös teoksesta Pohjanpää: Valitut runot. Molempia kirjoja on saatavilla useista Helmet-kirjastoista.

41 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kiitos!
Nyt tiedän , mistä löydän L P:n runon Syksy
Siinähän on elementtejä, kuten .. riihen tuoksu etäinen jota nykyihmiset eivät ole kokeneet. Minä olen ja se tuksu, sekä ilta rusko riihen takan on säilynyt mielessäni.