Onko Rikhardinkadun tai Pasilan kirjastossa viikonlopun Iltasanomat ja Iltalehti, jommassakummassa oli artikkeli jumppapallosta työtuolina ja siinä nettiosoite…

Kysytty

Hei, onko Rikhardinkadun tai Pasilan kirjastossa viikonlopun Iltasanomat ja Iltalehti, jommassakummassa oli artikkeli jumppapallosta työtuolina ja siinä nettiosoite, jonka olen hukannut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sekä Rikhardinkadun kirjastossa että Pasilan kirjastossa on Iltasanomat ja Iltalehti viime viikonlopulta. Pasilassa säilytetään lehdet pysyvästi ja Rikhardinkadun kirjastossa kuluvan kuukauden ja kuusi edellistä kuukautta.