Onko Redwallin taru sarjaa ilmestymässä suomenkielellä redwallin taru 10 eteenpäin

Kysytty

Onko Redwallin taru sarjaa ilmestymässä suomenkielellä redwallin taru 10 eteenpäin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Brian Jacquesin Redwallin taru -sarjaa julkaisee suomeksi Otava. Viimeisin suomennos eli 10. osa ilmestyi jo vuonna 2003. Otavan nettisivuilla ei näy ainakaan tällä hetkellä tietoa uudesta suomennoksesta. Sivulta http://www.otava.fi/kirjailijat/ulkomaiset/jacques_brian/fi_FI/suomenne… voit jatkossa tarkistaa suomennosten tilanteen. Samalta sivulta voit myös lähettää palautetta Otavalle ja kysyä heiltä suoraan asiasta.