Onko Pasilan kirjastossa mahdollista suorittaa 9. luokan tet-jakso (työelämään tutustuminen)?

Kysytty

Onko Pasilan kirjastossa mahdollista suorittaa 9. luokan tet-jakso (työelämään tutustuminen)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei
Se on mahdollista, jos kyseisenä ajankohtana Pasilassa ei ole muita Tet-harjoittelijoita.
Parhaiten asia selviää kun soitat Pasilan kirjaston lasten- ja nuortenosaston johtajalle Tytti Tuunaselle.
Tytin puhelinnumero on 09-31085801

Tai voit laittaa sähköpostia osoitteeseen tytti.tuunanen@hel.fi