Onko pääkaupunkiseudun kirjastoihin tulossa UHD Blu-ray -levyjä ja millä aikataululla?

Kysytty

Onko pääkaupunkiseudun kirjastoihin tulossa UHD Blu-ray -levyjä ja millä aikataululla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa Vantaan kaupunginkirjaston hankintaosastolta, ja minulle vastattiin, että ainakaan vielä Vantaalle ja Espooseen ei olla hankkimassa UHD Blu ray-levyjä, koska ne tarvitsevat omat soittimensa. Tilannetta kuitenkin seurataan, eli jos UHD lyö itsensä läpi formaattina asiaa mietitään uudelleen.

0 ääntä

Kommentit

Eipä näytä vieläkään tulleen kirjastoihin UHD Blurayta. Itse olen niitä kyllä ostanut ja hommannut UHD Bluray Panasonic soittimen.

Ehdottomasti parempaa laatua kuin perus Bluray omalla 55 tuumasella 4k töllöllä. Soitin tukee normi DVD ja Bluray myös. Niitä voi siinä tapauksessa käyttää jos leffasta ei ole olemassa 4K versiota.