Onko pääkaupunkiseudulla saatavilla portugalin kielisiä lastenkirjoja? Jos on, onko se jokin tietty kirjasto? Tai voiko Helmetissä laittaa kieliasetuksen…

Kysytty

Hei, onko pääkaupunkiseudulla saatavilla portugalin kielisiä lastenkirjoja? Jos on, onko se jokin tietty kirjasto? Tai voiko Helmetissä laittaa kieliasetuksen hakiessa kirjoja joita voi tilata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Helmetistä voi hakea:
Kirjoita hakulaatikkoon portugali > valitse lastenkokoelma > valitse kieleksi portugali. Onnea etsintään! Samalla näet, minkä kirjaston hyllyssä on eniten portugalinkielisiä lastenkirjoja.

Onnea hakuun!