Onko omia asiakastietoja mahdollista tarkistaa internetistä?

Kysytty

Onko omia asiakastietoja mahdollista tarkistaa internetistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen nykyisessä järjestelmässä omien tietojen tarkistaminen ei ole mahdollista. Uusi kirjastojärjestelmä otetaan käyttöön keväällä 2003, ja silloin asiakastietojen katselu, lainojen uusiminen ja varausten teko onnistuu myös
internetin kautta