Onko olemassa sen nimistä cd-levyä, kun Lapinlasten lauluja. Esittäjänä Sirkut Toivakasta.

Kysytty

Onko olemassa sen nimistä cd-levyä, kun Lapinlasten lauluja. Esittäjänä Sirkut Toivakasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokanta kertoo, että kysymäsi CD-levy on olemassa. Se on itse asiassa ilmestynyt alun perin C-kasettina vuonna 1988. CD-versio on julkaistu 2004 tai 2005, sillä tiedot näyttävät vaihtelevan. Tarkemmat tiedot levyn sisällöstä löydät Viola-tietokannasta osoitteesta https://viola.linneanet.fi etsimällä levyn nimellä ”Lapinlasten lauluja”.

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Spotifystä löytyy 12 kappaletta haulla, nimimerkillä yksi kuoron laulajista :)