Onko olemassa ruotsinkielisiä kirjallisuusyhdistyksiä / kulttuuriyhdistyksiä, jossa voi harjoitella kieltä ja joka järjestää tapaamisia/ vierailuja…

Kysytty

Onko olemassa ruotsinkielisiä kirjallisuusyhdistyksiä / kulttuuriyhdistyksiä, jossa voi harjoitella kieltä ja joka järjestää tapaamisia/ vierailuja pääkaupunkiseudulla?

Vastaus

Vastattu

Kulttuuria kaikille sivustolta löytyy ruotsinkielisiä kulttuuripaikkoja ja tapahtumia. Linkki sivulle

Svenska centralarkivet listaa myös ruotsinkielisiä yhdistyksiä. Linkki sivulle

Finlands svenska litteraturföreningar sivusto esittelee ruotsinkielisiä kirjallisuusyhdistyksiä. Linkki sivulle

Svenska litteratursällskapet i Finland on myös Suomessa toimiva kirjallisuusyhdistys. Linkki sivustolle