Onko olemassa oppikirjaa ruotsin partikkeliverbeistä?

Kysytty

Onko olemassa oppikirjaa ruotsin partikkeliverbeistä?

Vastaus

Vastattu

Ruotsin kielioppikirjoista löydät ruotsin verbitaivutuksen perusteet.

Ruotsinkielen fraasikirjoista löydät varmaan kaipaamaasi partikkeliverbien taivutusta.

Tarkennettu haku sanoilla ruotsin kieli ja Fraasit toi esiin kolme uudehkoa kirjaa.

Luthman, Hans:Svenska idiom : 5 000 vardagsuttryck (2017)

Hakkarainen, Marja: Frasfickis : frasbok i svenska för affärskommunikation : ruotsin kielen sanoja ja sanontoja työ- ja liike-elämää varten (2000) sekä

Linnapuomi, Kalervo:Ord och uttryck : ruotsin perussanasto (2000) Linkki Helmet hakutulokseen

1 ääntä

Kommentit