Onko olemassa listaa tai esitettä kaikista (tai osasta) Suomessa julkaistavista kulttuurilehdistä tai kulttuuriaikakausilehdistä? Suomalaisista ja…

Kysytty

Onko olemassa listaa tai esitettä kaikista (tai osasta) Suomessa julkaistavista kulttuurilehdistä tai kulttuuriaikakausilehdistä? Suomalaisista ja suomenruotsalaisista siis, ei ruotsalaisista!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kulttuuri, mielipide- ja tiedelehtien liitto Kultti Ry:n sivuilla http://www.kultti.net on jäsenlehtien luettelo sekä aakkosten että aiheen mukaan järjestettynä. Lehdistä on myös lyhyt kuvaus ja mahdollinen www-osoite. Painettua versiota kannattaa kysyä Kultti Ry:stä, yhteystiedot www-sivuilla.