Onko olemassa kirjaa nimeltään "Erilaisia ihmisiä"? Vuosiluvusta, kirjoittajasta tai alkuperäiskielestä ei ole mitään tietoa, muistan vain että yksi tuttuni…

Kysytty

Onko olemassa kirjaa nimeltään "Erilaisia ihmisiä"? Vuosiluvusta, kirjoittajasta tai alkuperäiskielestä ei ole mitään tietoa, muistan vain että yksi tuttuni aina kävi kyselemässä sitä kirjaa kirppiksiltä ja antikvariaateista. Voi toki olla että hän on muistanut nimen väärin, mutta olisi mukava näyttää hänelle se kirja mikäli tällainen on olemassa. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimellä "Erilaisia ihmisiä" löytyi Suomen kansallisbibliografiasta Fennicasta yksi kirja:

Olli, Vera
Erilaisia ihmisiä : romaani
Turku : Kirja-Sampo, 1946

Kirjaa on joissakin maakuntakirjastoista, ja sen voi saada kaukolainaksi oman kirjastosi kautta.