Onko olemassa kirja Kevään tyttäret tahi joku samankaltainen nimi? Kirjan pitäisi kertoa Virosta.

Kysytty

Onko olemassa kirja Kevään tyttäret tahi joku samankaltainen nimi? Kirjan pitäisi kertoa Virosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä seuraava kirja: Ottiell Jürissaar: Kevääntytöt. Kirja on suomennettu viron kielestä vuonna 1993 ja se löytyy Helsingin pääkirjastosta.