Onko olemassa kirja, jonka ranskankielinen nimi on "Meurtre entre les lignes"? Kirjailijan nimi Alex Steiner.

Kysytty

Onko olemassa kirja, jonka ranskankielinen nimi on "Meurtre entre les lignes"? Kirjailijan nimi Alex Steiner.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ole löytäneet tiedustelemaasi Alex Steinerin teosta Suomesta,
emmekä myöskään Ranskan kansalliskirjastosta (http://bnf.fr). Ranskalainen Yahoo ei myöskään tuottanut tulosta.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vuosia on vierinyt ja vettä virrannut Aurajoessakin, mutta kysyttyä teosta ei vieläkään näkynyt finna.fi:ssä, vastaavassa ruotsalaisessa eikä Ranskan kansalliskirjastossa. Ranskalaisissa verkkokirjakaupoissa oli Alex Steineriä saksaksi, mutta minkään nimike ei näytä sopivan kysymykseen.
Meurtre entre les lignes on yhden jakson nimi ranskalais-belgialais-sveitsiläisessä tv-sarjassa (1997) Quai no 1. Sen tekijäluettelossa ei näy Steineriä.